margreet.reismee.nl

Sportdag en springkussen!

Gister (zaterdag) hebben we een sport en spel dag gehouden met alle kinderen van bulamu. Wij nederlanders hadden alles natuurlijk tot in de puntjes voorbereid maar in Afrika loopt alles anders :) iedereen was te laat en niemand maakt zich druk.

We hadden een sprinkussen gerelgeld voor de kleinjes, dat was een gewe-ldig gezicht! ze hadden nog nooit zoiets gezien en vonden het geweldig. De met de leeftijd6 tot 12 hebben we spelletjes gedaan zoals spijkerpoepen, gehandicaptenrace en race met een aardappel op een lepel dan in je mond en rennen maar! De oudsten hebben volleybal, korfbal, badminton en voetbal gedaan. Ze waren verschrikkelijk fanatiek! Het was mooi om te zien. (zie foto's)

Verder gaat de tijd snel hier, het eten is nog steeds hetzelfde, de douche is nog steeds koud en overal in mijn kleren, koffer en zelfs in mijn bed zit rood stof van de wegen. Ach alles is relatief... ik vind het heerlijk hier!

Groetjes!

JP

Wat zal je weer genieten van alle luxe in NL als je weer terug bent. Warme douche, lekker eten en asvalt. :) Erg relativerend zo'n reis idd.
Veel plezier!

Peter en Ellie

Lieve Margreet,

Wat leuk te lezen dat je voor 60 meiden een kralenworkshop hebt georganiseerd.Chaotisch maar vast onvergetelijk voor de kinderen dat ze een mooi sieraad gekregen hebben. Daar doe je het voor om de kinderen een stukje aandacht en liefde te geven; dat ze hopelijk mee krijgen hoe waardevol zij zijn. We zijn trouwens benieuwd of het huis af is gekomen. Dat zou mooi zijn. Hopelijk is ieders gezondheid goed genoeg om dit te kunnen realiseren. Heel veel plezier en zegen gewenst. We zijn blij dat je het naar je zin hebt daar. Relaxed he!! Groetjes van Peter en Ellie

Pietje

Greetje!
Klinkt weer geweldig, en natuurlijk niet onbelangrijk dat jij er ook van geniet!
Leuk om te horen dat de kinderen enthousiast en fanatiek zijn!
Ik lees bij Ellie, dat je de kralen al hebt gebruikt, en de kids er blij mee waren, leuk hoor!

Veel plezier, en maak er nog een mooie tijd van!
Groetjes Piet.

ps. hier is alles ok!