margreet.reismee.nl

Filmpjes

Dag Allemaal,

Nog even een kort berichtje, vandaag heb ik de kralenworkshop gedaan met de 60 meiden van Bulamu, het was chaotisch maar ook ontzettend leuk. Ze hebben allemaal een mooie ketting gemaakt, allemaal bedankt voor de kralen!

Het eten is bij een aantal mensen in de groep niet goed gevallen en de groep is uitgedund mensen die dagelijks naar het project gaan. De rest zit op de wc haha. Met mij gaat alles goed tot dusver!

Vandaag zijn we nog maar een markt geweest waar ze echt vanalles verkopen, allemaal tweedehands heel grappig. Morgen gaan we de voorbereidingen treffen voor de sportdag van zaterdag waar alle kinderen aan meedoen dus dat wordt nog een hele organisatie.

Zoals je op de foto's kan zien schiet het huis aardig op, ik ben nu alleen nog bezig met de lessen en de kinderen.

Matt heeft nog wat filmpjes gemaakt, zie onderstaande link:

http://www.youtube.com/watch?v=20GTNjtC3Sc

http://www.youtube.com/watch?v=MuEC8PrmYmc

http://www.youtube.com/watch?v=SKTAHpm2bXw

Ook heb ik nog wat foto's toegevoegd in het album week 1

Groetjes Margreet

Reacties

Reacties

Ingrid

Beste Margreet,

Wat leuk om al die enthousiaste verhalen te lezen. Je bent echt in een adnere wereld. Wat leuk voor je om het effect te zien van al je inspanningen van de afgelopen jaren. Ik maak me al zorgen dat je helemaal niet meer terugkomt. De nieuwswaarde van Boer zoekt vrouw valt bij jouw verhalen helemaal in het niet!

Wim

Margreet, geweldig om je verhalen te lezen en je foto's en films te bekijken. Met kinderen optrekken geeft veel voldoening, zeker in Afrika. Jouw beelden roepen bij mij herinneringen op aan onze reis naar Tanzania, 1,5 jaar geleden. Ik zou ook zo weer terug willen.
Succes in de komende dagen, geniet ervan (want het is zo voorbij) en zorg voor veel foto's! Groetjes, Wim

Selina

Hey Margreet,

Erg leuk om vanuit Nederland wat van jouw ervaringen mee te krijgen.
Wat maak je veel mee, en elke dag is weer anders. Het bouwen gaat inderdaad snel zo te zien!
Succes daar en geniet ervan.

Groetjes, Selina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!